QA/QC diensten
Met de organisatie van onze QA/QC-processen bereiken wij de volgende belangrijke doelstellingen:
- Optimale kwaliteitscontrole: Door voortdurende monitoring en verbetering waarborgen we de hoogste kwaliteitsnormen en signaleren we afwijkingen tijdig.
- ALARP: We passen het principe van "As Low As Reasonably Practicable" toe, zodat alle veiligheidsmaatregelen adequaat zijn, wat het vertrouwen van belanghebbenden versterkt.
- Effectief verwachtingsmanagement: Duidelijke communicatie zorgt voor transparantie en samenwerking, waardoor misverstanden worden geminimaliseerd.
- Projectbeheersing: We houden het project binnen de afgesproken tijd en budget door obstakels tijdig te identificeren en aan te pakken.
- Kwalitatief hoogwaardig project: We streven ernaar om projecten te leveren die niet alleen voldoen aan, maar ook de verwachtingen overtreffen, met veiligheid als kernwaarde.
Dit heeft ertoe geleid dat we sinds het NjordIC Remote Data Centre (NRDC) hebben opgezet. NRDC heeft als doel de marktleider te worden in de verwerking van magnetometrische gegevens, kwaliteitsborging en -controle (QA/QC), en het optimaliseren van objectenlijsten voor ID. Dit laatste doen we o.a. door het minimaliseren van "false-positives".
Gevestigd in Nederland, zal NRDC 24/7 diensten aanbieden die zijn afgestemd op offshore survey bedrijven, ontwikkelaars van offshore windenergie, transmissiesysteembeheerders (TSO's) en overheidsinstanties. Onze unieke waardepropositie ligt in onze mogelijkheid om UXO ALARP (As Low As Reasonably Practicable) certificaten te koppelen aan UXO-data, waarbij we gebruikmaken van eigen processingsmethoden, UXO Risk Assessments en softwareoplossingen.